acer nitro 5 intel işlemcili 16gb ramli olanın aynısını kullanıyorum şu an.neredeyse 2 yıl olacak alalı.bu güne kadar hiç sorun yaşamadım.çok memnunum. hep şarjda kullandım. batarya sağlığı şu an %80 de. artık iyimi kötümü bilmiyorum.