Konu
r10 ahalisi napıyorsunuz :))
29-07-2023, 22:47:48
#20
Sazlon
Qui non proficit, deficit
OsmanAkcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam sizin panelinizde bizim yaptığımız hatalar yüzünden ceza puanımız birikiyor mu acaba
Ceza puanını kendinizde kontrol edebilirsiniz "Cezalar" bölümünden;