Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk etapta ban yemezsin de gereksiz report sık tekrarlanırsa ceza puanı ile sonuçlanabilir
hocam sizin panelinizde bizim yaptığımız hatalar yüzünden ceza puanımız birikiyor mu acaba