AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi şöyle düşünelim her malın bir alıcısı var Tofaş'ın da BMW'nin de tek fark maddiyat ek olarak da bazen zevk ise giriyor.
Forumun yarısı SMM işi yapıyor kanka bırak şimdi Tofaşı.