ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saatte içimi acıtmaya devam eden. Keşke hiç tanımamış olsaydım ile keşke şuan hâlâ yanımda uyusa çelişkisini yaşatan duygu...
ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bişey...
silip atamıyor muyuz içimizden o duyguyu en kötüsü de sanırım erkek ya da kadında olsak hep bir ilgiye muhtacız