f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ne hız bizde bedavadan bi sevap alalım diye uğraşıyoduk
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...i-11088-a.html

Buyrun hocam, tek tek uğraşmayın R10 açıklamış kısayolunu