Et sevmediğim için sorun etmiyorum.
Evde yemek isteyen olursa dilediği kadar yiyebilir.
3 kişiyiz zaten ne kadar yiyebilirler ki.
Et yemek gerekli özellikle gelişim çağındaki çocuklar balık türünü çok yemeli.