Taşıma su ile değirmen dönmez diye bir laf vardır.
Gezmek eğlenmek için dönemsel olarak karavan hoş olsa'da
Kalıcı olarak karavanda kalmak hem masraflı hem meşakatli.

İşin maddi boyutundan dolayı böyle bir tercih yapıyorsa mantıklı değil.
Elektrik nereden çekecek , Jeneratör koysan petrol fiyatları ortada .
Su sürekli dışarıdan alınacak.
Havalar soğuduğunda ısınma sorun olacak. Extra masraf
Ocakta bir şey pişirsen tüp gerekli , ufak tüp 110 TL olmuş : ) Büyük 500 vardır.
İnternet nasıl kullanacak ? Telefonla vs yine masraf.
Bu karavanın vergisi ve bakımlarını söylemiyorum bile

Hepsini halletti diyelim bu karavan nerede kalacak . Sokağa yada boş bir araziye çekeyim kalsın dersen 10 güne kalmaz birileri sen ne ayaksın diye kapına gelir.


Ortak paylaşımlı bir daireye kiraya girsin bir kaç arkadaşı ile , en temiz yol budur.