Ben genel olarak kurslara kayıtları desteklemiyorum, sebebi şu şekilde zaten öğrenmek isteyen birisi internetin sınırsız kaynaklarından faydalanarak çok daha makul fiyatlara öğrenebilir.
İstediğiniz hoca, istediğiniz saat , istediğiniz yer ve zamanda istediği kadar size anlatsın. Siz öğrenmeye istekli değilseniz öğrenemezsiniz. Zaten öğrenme istediğiniz var isede sınırsız kaynak elinizin altında, kaynaklardan bakarak yanlış yap düzelt yap düzelt olarak çok daha doğru öğrenmiş olursunuz.