beratomermutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üçüncü vergiyi ödemediğim için arabayı muayeneye sokamadım hakkımızda hayırlısı bakalım.. ( ocak - temmuz ödendi)
10 yıl satmayı düşünmüyorum ama nasıl muayneye sokmadılar daha ağustos gelmedi ki bir terslik var o işte öyle bir şey olması imkansız.