atillademirad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar halkın içinden geçen başka hükümet görülmemiştir. Keşke herkes seçtiği hayatı yaşasa.
Sen A partiyi destekledin, diğer B partiyi destekledi. Herkes buna göre seçtiğini yaşasaydı.

Kesinlikle B partiyi seçen sana rahat ve huzurlu bir hayqti yaşatmazdi. Bu ülkede böyle bir topluluk var.