Nickbelirtin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
👌

Depremin getirdiği ek yükle araç sahiplerinin ne alakası var biri mantıklı bir açıklama yapabilir mi? Bu işin faturası neden araç sahiplerine kesiliyor?
Kime kesilecek faturası ? Bana kalsa tatile gelen gurbetçilere keserdim, kapıdan giren 1000 euro ateşlesin ama bana kalmıyor işte.