wpgear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beş yıl sonra bile deprem bölgesinde çadırda yaşam devam eder.
Adamlara klimqli konteyner şehir kurmuşlar. Uzun bir süre Bina yapacaklarıni düşünmüyorum. 5 yıl iyimser