Evimde 3 tekerlekli elektrikli var yuki pony x ve 1 adet honda dio 110 cc motorum var. Eğer amacınız markete gidip gelmekse elektrikli güzeldir ve 30km üstüne çıkmıyorlar. Fakat ben az gezeyim derseniz sürekli mesafe hesabı yaparsınız. Elektrikliyi bitmeden şarj etmedim ve çok düzenli temiz kullandım 2000 KM yapmışım toplamda 3. yıl sonunda aküleri değişti ve geçen sene başında 8500 TL ödedim

Honda Dio ile 200 km de bir 100 TL benzin alıyorum 2000 KM de 1000 TL benzin masrafı yapar. Yani elektrikli hiç mantıklı değil Gidin 50cc motor alın daha mantıklı en azından 30-35 km yapmada bir şarja takıp 8 saat beklemek yerine girer bir benzinliğe depoyu fullersiniz. Elektrikliyi satmama nedenim annem yaşlı pazara ve markete gidiyor 3 tekerlekli dizlerinde sorun olduğundan ama ucuza gelmiyor aküleri.