Merhaba, Vodafone ile olan deneyimim pek olumlu olmadı. Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti konusunda beklentilerimi karşılamadı. Farklı bir sağlayıcıya geçmeyi düşünüyorum. Mevcut aylık ödemem 190 TL lakin neredeyse hiç bir yerde çekmiyor verdiğim paranın hizmetini alamıyorum.