Passat 1.6 DSG aracım vardı. Sanayii'den çıkamıyordum. 2 Yılda toplamda nerden baksanız DSG şanzuman için 70k para harcadım. En son tatile giderken yolda kaldım ve bardağı taşırsan son damla oldu. Araç konfor bakımından harika fakat Mekanik olarak lanet bir araç.

Sattıktan sonra; AT8 yeni nesil tam otomatik şanzumanlı Opel Corsa 1.2 T aldım. Tam anlamıyla canavar çok şükür