Günaydın arkadaşlar, Twitter bildiğiniz üzere x ile değişiyor, bende bi değerlendireyim dedim aslın da twitterx alacaktım boştaydı benden önce davrandılar
Bende xtwitter.com.tr tescil ettirdim bakalım değerlenecek mi. Görüşleriniz için teşekkürler