Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da "Çok pişmanım geri dön" yazmış, başımızı belaya sokacak.
Bir arkadaşa ANNEN YANIMIZDA diye gelmişt. Çocuk köpürdü ama elinden birşey gelmedi.