orcunakarcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CPA Network eğitimini ilk aldığım andan beri saat farketmeksizin tüm sorularımı yanıtladığı ve böyle kusursuz bir hizmeti sunduğu için @ALBAYRAKTECH; hocama öncelikle çok teşekkürlerimi iletiyorum. Gerek eğitimin içeriği gerekse kurulumlarda olan yardımı, hatta ve hatta en basit sorunu bile " bunu mu yapamadın ? " demeden çözmesi gerçekten kalbimi kazandı. Para odaklı çalışmadığı oldukça belli çünkü eğitimi kadar muhabbeti de güzel Ben eğitimi yeni almış olup çok fazla vakit ayıramasam da çoğu hazırlığım tamam ve kendisiyle çok güzel bir şekilde ilerliyoruz. Tekrardan aldığı paranın çok daha fazlasını hakkıyla ve emeğiyle verdiği için @ALBAYRAKTECH; hocama çok teşekkür ediyorum.
Ben teşekkür ederim dostum.

https://www.youtube.com/watch?v=GPv8UMf_6yw

Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke biraz uygun olsa
Güzel dostum eğitimi ücretsiz bile versem inan böyle bir arşive 2 bin dolardan aşağı oluşturamazsın.
Hem eğitimi alıp yanında tüm sistemi aldığında ve incelediğinde ne demek istediğimi anlardın
Belki başka zaman..