English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden de şimdi de alıyorum onayı. Adsenseye belkide forumda baslayan ilk 100 kişiden biriyim. İddia ediyorum onlarla alakası yok .
hocam o zaman bana da alır mısın ve kaç türk lirasına alırsın adsense onayı