Gizlilik politikası falan hikâye bunlar. Kim diyorsa bunları sallıyor. Benim aldığım 200 üstü onayda bunların hiçbiri yoktu.
Sağlam 2 e-ticaret sitesine sözleşmelerden dolayı red yemiştik. Başvuru şartlarında da yazıyor gerekliği. Tamamlayınca 2sine de onay almıştık ama siz çok daha fazla bu işin içindeyseniz sizin dediğiniz geçerlidir hocam. Bana öyle denk geldi demek. Bu arada ben mi yanlış anladım acaba ben sanalpos onayı için yazdım konu adsense ile alakalı galiba