@English; hocam ne yazık ki google adsense o konuda artık sıkı politikalar izliyor, eskiden sizin dediğiniz gibiydi belli ki işinizin erbabısınız.
Eskiden de şimdi de alıyorum onayı. Adsenseye belkide forumda baslayan ilk 100 kişiden biriyim. İddia ediyorum onlarla alakası yok .