SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almaz. Sözleşme eksik. Gizlilik politikası yabancı. Bide ilginç bi ambiansı var sitenin hocam bu kısım onay almaz konusuyla alakalı değil tabi
Gizlilik politikası falan hikâye bunlar. Kim diyorsa bunları sallıyor. Benim aldığım 200 üstü onayda bunların hiçbiri yoktu.