Bu konuda bile duyar kasan insanlar var oldukça ilginç. 😂 Yani insan soğuk olduğu için iyi niyetli tavırda olup boşa gitmesin diye düşünmüş. Art niyet olsa konu açmaz yapardı. İyi niyetli olduğu belliyken konuyu başka yöne çekmeye gerek yok.
Hocam senin dışarıda bir kabın var mı kedilere su verdiğin ?
Belki 10 aydır bırak su vermeyi bir ekmek bile vermemişsindir adam sormuş su kabı bu sıcak havalarda çok cabuk bitiyor en azından hiç bitmeyecek şekilde düşünmüş bunun cimrilikle ne alakası vardır adam cimri olsa neden klimasını 7/24 açsın yemin ediyorum o kadar artık ruhsuz hayattan bıkmış bezmiş insanlar var ki kavga çıkaracak yer arıyorlar...
Havalar Sıcak Hocam Güneş Geçmiştir Başına Bunun