Dsg ondan sonra eat8 iyidir zf yine iyidir.
Bu şanzımanlar kendi içinde de ayrılır.
Dsg kuru tip ıslak tip motor tork gücüne göre farklı varyasyonları var.

Şuan ki Renault dct şanzımanlar yine yeni jenerasyon olarak getrag üretimi olanlar sorunsuzdur