Dsg problemli yapan kronik hatalardı. Onlar giderildi. Kullanıma bağlı olarak sorun yapar 6 yıl kullandım hic problem yasamadim.
Çift kavramalı şanzımanların çok ısındığını biliyorum özellikle istanbul gibi dur kalk trafiğinde gitmediği dahi oluyomuş zamanla titremeler kavrama sorunları yaşanabiliyomuş yani 100-150bin km sonrasında bu tarz sorunlar yaşanabilir ama 10bin km de bile sorun çıkardığı olabiliyormuş. Performans açısından çok iyi ama ben aile kullanımı için bir araç almayı düşünüyorum performansdan çok sorun çıkarmayacak bir şanzımana sahip araç araştırıyorum. Şimdilik önümdeki seçenekler honda, toyota, nissan kısaca CVT şanzımana sahip araçlar. Yorumunuz için teşekkür ederim hocam.