Konu
CVT & Çift kavramalı (DSG,DCT,S-tronic,PowerShift vb.) Şanzıman
26-07-2023, 16:59:45
#5
Askitom
stronic kullanıyorum. performansı güzel ama cvt gibi sorunsuz değil zamanla boşluk vs yaratıyor ama geçişler ve performans müthiş bence değer