Selamlar hangi şanzımana sahip aracı kullanıyorsunuz. Aracınızın Şanzımanla alakalı yaşadığı sorunları paylaşabilir misiniz ? CVT mi Çift kavramalı şanzıman mı bu konuda farklı fikirlere ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.