Benzer bir olay yaşadım Adam benim hakkımda yazmayın diyorsa yazmayın Etik olarak durum bu
Ama mahkemeye giderse çok kısa sürede karar alıp kaldırabilir kötü yazmanız şart değil
Geçen yine başkası öyle bir mail attı, hiç düşünmeden kaldırdım onu. bu sürekli tekrarlayacak diye merak ettim hocam. neticede firması kötülenmemiş (kötü birşey yazmadım, yazsam bilirim yani

) trend olmuş olay bu.
Teşekkür edeirm.