Şuan arabada ki yeni yasa yüzünden sıkıntılar mevcut. Araba almanızı şahsi olarak tavsiye etmiyorum. Doların çok ani düşüşler yaşayacağını da sanmıyorum. Bir tanıdığım 20 TL'den açtırdı 15 gün sonra vade tarihi bitiyor. Altın enflasyon karşısında değer kaybeder mi bilmiyorum. Bilgili arkadaşların fikirleri daha önemli bu konuda. Şahsi olarak dolara yatırım yapmayı tercih ederdim ben.