Herkese iyi günler bol kazançlar diliyorum.
1 milyon liraya yakın bir miktar alacağım vardı ve bugün elime geçti
Bu parayı altın/kur korumalı mevduat/araç bu 3 ünden birinde değerlendirmek istiyorum sizin fikirleriniz nelerdir?
Kur korumalıdaki sıkıntı ise dolar çıkar ise mesela bugün kur korumalı açtım ve yarın dolar 40 lira oldu ama 2 gün sonra baskılanıp 20 liraya düşürüldü bu sefer 3 aylık kur korumalıyı maalesef bozamıyorum yani istediğim zaman dövizimi bozamıyorum
Altın ise enflasyona yenilir diye endişelerim var
Araç piyasası ise şişen bir balon şuan zarar ettirebileceğini düşünüyorum
Sizce ne yapmalıyım?
KKM , en geç nisana kadar kalkacak , faizlerde 30 üstünde olur tahminimce , ondan dolayı normal faizde tutun. 1M lira ayda 40-50k getirir herhalde.
6 Aylık KKM düşünülebilir.