Herkese iyi günler bol kazançlar diliyorum.
1 milyon liraya yakın bir miktar alacağım vardı ve bugün elime geçti
Bu parayı altın/kur korumalı mevduat/araç bu 3 ünden birinde değerlendirmek istiyorum sizin fikirleriniz nelerdir?
Kur korumalıdaki sıkıntı ise dolar çıkar ise mesela bugün kur korumalı açtım ve yarın dolar 40 lira oldu ama 2 gün sonra baskılanıp 20 liraya düşürüldü bu sefer 3 aylık kur korumalıyı maalesef bozamıyorum yani istediğim zaman dövizimi bozamıyorum
Altın ise enflasyona yenilir diye endişelerim var
Araç piyasası ise şişen bir balon şuan zarar ettirebileceğini düşünüyorum
Sizce ne yapmalıyım?