bot yaptırmalarına gerek yok hocam geçenlerde bir panel gündeme gelmişti gördünüz mü bilmiyorum oradan zaten tüm vatandaşların numarasına ulaşılıyordu hepsini data olarak çekmişlerdir alakalı alakasız herkese mesaj gönderiyorlar.