Şahsen MyBB üzerinde çok çalıştığım için forum kurduğum zaman MyBB kullanıyorum.
Xenforo ile aynı klasmanda olduğunu düşünmüyorum açıkçası, MyBB ücretsizler içinde en iyisi ve bence geliştirilmesi daha kolay.
xen ile mybb yi nasıl? aynı küfeye koydunuz

şaşırdım. açık ara xen en iyi forum yazılımlarından biri. Ama bir tane daha var o biraz daha gelişmiş, ama maliyetli.
https://invisioncommunity.com/forums/