Şahsen MyBB üzerinde çok çalıştığım için forum kurduğum zaman MyBB kullanıyorum.
Xenforo ile aynı klasmanda olduğunu düşünmüyorum açıkçası, MyBB ücretsizler içinde en iyisi ve bence geliştirilmesi daha kolay.