erhanbackhen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o tebrikler sizi tebrik için değil geçerseniz şayet kendilerini tebrik ediyorlar aslında orada.
Evet zaten isteyen geçebiliyor diye biliyorum. Bir sorayım dedim.