Bugün shopierle bir kargo gönderdim 80₺ lık ürün yükleyip kendim aldım dikkat etmediğimden 115₺ çekmiş kargo satıcı öder şeklindeydi en uygun hale nasıl getirebilirim minimum bir ücreti var mı 10₺ lık yüklesem sorun olur mu ? Kargo ücreti de 95₺ çıktı