Merhaba dostlarım günününüz iyi geçiyodur inşallah bir sorum var benim papara hesabım var ve bu hesap ile hangi uygulamalardan büyük şirketlerin hisselerini alış satışını yapabilirim dolar euro alımıda olabilir çok yüksek komisyonlar alınmadan ve güvenilir bildiğiniz kullandığınız uygulama varsa yardımcı olursanız çok sevinirim
Konuya dalga geçmek amacıyla yazılar yazmayın lütfen papara var inşallah anlayabilmişsinizdir