Mahkeme kararı olmadan mı paylaştılar? Umarım öyle bir hata yapmamışlardır, bu müşteri açısından ciddi bir problem...
Mahkeme kararı olmadan paylaştılar hocam
Edit: beni de R10da engellemiş şimdi fark ettim. Dün bu konuyu okuyordu, gelip de yapmadım diyemedi. Neden, çünkü yaptı bunu, verilerimi paylaştı