Önlü arkalı kimlik istiyor sadece
öncesinde istiyor ödeme aşamasına sonra geliyorsunuz, kimlik fotoğrafı, selfie istiyordu yüzünüzü tarıyorsunuz birde
kardeşime gelmiş bana daha gelişmiş o 17 yaşında alamaz mı? Ayrıca direk ödeme ekranına atıyor onda