Sistemi aynı anda kaç kullanıcının kullanacağı, kullanıcılardan aldığınız animasyon isteklerini ne hızda kullanıcılara vermek istediğinize göre sunucu maliyetini değişir.
Edit: Sunucu maliyeti için rakam verdim ancak çok cahil hissettirdiği için sildim.
Sunucu ve api giderleri söylediğiniz gibi doğrudur, zaten yaptırsam asla ücretsiz sunmam hizmeti

bilgilendirmeniz için sağolun, son olarak bu sistemin maaliyeti ne olur?