Prompt olayı ile ilgili açtığım bu konuları incelemenizi öneririm hocam.
https://www.r10.net/yapay-zeka/35832...n-hatalar.html
https://www.r10.net/yapay-zeka/35870...erekenler.html
https://www.r10.net/yapay-zeka/35973...-kullanin.html
grsy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
prompt olarka ne kullanılıyor ?