Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Instagram’da kaliteli bireysel içerikler üretmiyorsan, insanların seni takip etmesine değecek bir içeriğin yoksa mavi tik sadece kendini tatmin etmek ve aylık abonelik ücreti ödeyeceğin gereksiz bir harcama kalemi olacaktır.
Aynen öyle hocam Çok haklısınız Bende bu düşüncedeyim şimdilik herkeste yokken kendimi tatmin edeyim Daha sonra silerim. Ödemeyi kesince mavi tik gider de hesap sıkıntıya girmez herhalde