zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim soyism yazdığı sürece kullanıcı adının hiç bir önemi yok
peki profil resmi net yüzün gözükmesi mi gerekli yada yandanda olurmu acaba