Hayırlı olsun.
Yorumlarda gördüm beni de korkutuyorlardı ama sosyal medya trafiğinin bir zararı yok %80 oradan hit alıyorum. Konuyla alakasız, spam, politikaya aykırı şeyler yapıp sonra da yasak diyorlar. Onaylandığı gün yazıları yönlendirme yaptığım için kısıtlama geldi o bile 1 gün sonra kalktı. Bir şeyleri beceremeyip sürekli hurafe uyduruyorlar.
301 yaptığın için mi geldi hocam , bende en iyisi trafik çekeyim sosyal medyadan bir tavsiyeniz var mı?