Bence finansal özgürlük ne zaman ise o zaman. Kimisi babadan, dededen miraslıdır çok rahattır onun için yaş önemli değil ama bizim gibi hayata -1 başlayıp tırnaklarıyla kazıya kazıya bir şeyler elde etmeye çalışan insanlar için 30+ diyorum ben. Çünkü evlilikte ilk başta eşin, üstüne eşinin ailesi ,sonra da çocukların tarafından ağır bir beklenti bombardımanı altına giriyorsun.
Gerçekleştiremediğin her beklenti seni duygusal açıdan yıkıyor. O sebeple finansal açıdan özgürlüğünü kazanan kişilerin yiyeceği nane bunlar. Biraz sert oldu ama realite bu şekilde.
Biz evlenelim rızkı gelir diyenlere Allah kolaylık versin diyorum, demirden korkan trene binmez sonuçta o da bir tercih.