Aktif olarak kullandığım firmalardan biridir Poyraz Hosting. Sunucularım halen aktif. Şuan iş başındalar mı bilmiyorum ama geri dönerler diye düşünüyorum.
R10 profili de vardı. Oradan da ulaşmayı deneyebilirsiniz.
Evet bende neredeyse 2013 yılından beri halen aktif olarak kullanıyorum. O zamanlarda hosting firmalarından o kadar çok problem yaşıyordum ki.
Ta o zaman tek bir problem bile yaşamadığım şirketlerden biri idi Ozkula. O yüzden halen aktif olarak kullanmaktayım.
Gayet kaliteli ve tecrübeli firmadır.
Kesinlikle katılıyorum bende kullandığım yıllar içerisinde ne zaman arasam gece 2 3 demeden her zaman yardımcı oldular ve gördüğüm kadarı ile para odaklı olup bir o kadarda helal ve haram gözeten bir firmalar. Radore'nin disk arttırımı için 50 USD teknik destek parası istediği yerde Radore'deki sunucuma bile destek olmuşlardı.