Cevaplara bakacak olursak ileride bizi zor bir emeklilik süreci bekliyor. Ülkede doğurganlık oranı bir hayli düştü. Demografik yapı her geçen gün bozuluyor. Erdoğan en az üç çocuk yapın dediğinde dalga geçiyorduk fakat belki de en doğru veya tek doğru söylemiydi bu.