İdeal evlik yaşı diye bir şey yoktur.

Evlilikte mutlu olmak için iki şeyden birine sahip olmanız gerekiyor.

1.si ve ideal olanı bence şu:
Size bakınca gözünün içinde duyguyu hissedebildiğiniz, karşılıklı bir duygusal bağlıkla yapılmış bir evlilik. Bu evlilikte kaç yasında olduğunuz ve ne kadar olgun olduğunuzun bir önemi yok. Zaten bir arada olamayış taraflara acı vereceği için, 18 yaşında da yapılsa bu evlilik erken değildir.


2. Seçenek:
Maddiyat açısından fazlasıyla yeterlilik. Burada duygusala bakmayıp çıkarlarınıza odaklanarak devam edebilirsiniz.
Duygusal tarafın ve evdeki huzurun maddiyat tarafından beslendiğini farkettiğinizde takılmadan devam edebiliyor olmak gerekir.

3.sü iki seçeneğede uygunluğunuz yoksa evlenmeyin sonu hüsran.

Kişisel görüşüm ve kişisel doğrumdur.