Konu
ABD firmalarından hisse almak
24-07-2023, 10:20:53
#12
Hacapitli53
Yani benim diğer amacım da birikimi yurt dışı üzerinden yapmak. Malum türk lirası enflasyon karşısında bitik olduğundan.